BDB Consulting to...
- rodzinna firma - lubimy ze sobą pracować i dbamy o dobrą atmosferę
U nas poczujesz się jak w domu.
- współpraca oraz zawsze partnerskie, indywidualne podejście
Szanujemy Twoje zdanie – ponieważ to Ty znasz swoją firmę najlepiej.
- szansa na rozwój Twojego biznesu,
a rozwój Twojego biznesu to dla nas powód do dumy.
Droga do sukcesu
Poznaj naszą historię
Dobry początek
BDB Consulting stworzyliśmy w 1994 roku w Łodzi – uważnie obserwowaliśmy wymagania klientów i zauważyliśmy, że szukają oni czegoś więcej, niż firmy świadczącej tylko jeden rodzaj usług, którym wówczas, w naszym przypadku było badanie sprawozdań finansowych.
Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na rozwinięcie naszych kompetencji, powiększenie zespołu, aby móc zaoferować kompleksowe wsparcie w księgowości, rachunkowości, finansach oraz doradztwie prawnym i podatkowym. Wkrótce dołączyć do oferty usługi szkoleniowe.
Nieustanny rozwój
Poszerzając zakres kompetencji zespołu BDB Consulting szczególną wagę przykładaliśmy do jakości naszych usług – inwestowaliśmy w wiedzę naszych pracowników i stwarzaliśmy im najlepsze warunki do rozwoju. Wiedzieliśmy, że tylko w ten sposób, możemy zaoferować naszym klientom usługi najwyższej jakości.
Cieszymy się, że nasi pracownicy lubią u nas pracować i wierzymy, że grono naszych specjalistów będzie się sukcesywnie powiększać, ponieważ naszą siłą są zróżnicowane kompetencje. Zespół BDB Consulting składa się z, certyfikowanych księgowych, radców prawnych i adwokatów, a także współpracujących z nami biegłych rewidentów gotowych służyć Ci pomocą.
Na dobrej drodze do sukcesu
Sukcesy naszych klientów utwierdzają w przekonaniu, że obraliśmy dobrą drogę – mamy nadzieję, że dołączysz do nas i będziemy mogli pomóc Ci w osiągnięciu rynkowego sukcesu.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my odezwiemy się do Ciebie.
Jak pracujemy?
Tak, jak oczekują tego klienci – po prostu.
Wieloletnia współpraca z naszymi klientami umożliwiła nam stworzenie systemu pracy, który się sprawdza – działamy szybko i skutecznie, jesteśmy zawsze otwarci na sugestie naszych klientów, komunikujemy się w sposób szczery i zrozumiały, dbamy o terminowość i zawsze jesteśmy „na czasie”.
Naszym klientom zapewniamy stały kontakt: telefoniczny, e-mailowy i via dedykowane komunikatory zapewniające poufność prowadzonej korespondencji oraz nowoczesne i odpowiednio skonfigurowane narzędzia pracy, dopasowane do ich wymagań – między innym oprogramowania firmy Comarch i ENOVA365.
Z kim (współ) pracujemy?
(Współ)pracujemy z średnimi i małymi przedsiębiorcami, z menedżerami zarządzającymi wielkimi zespołami i właścicielami rodzinnych biznesów, z organizacjami społecznymi, partiami politycznymi i osobami fizycznymi – dla nas najważniejsza jest wiara w nasz wspólny sukces i gotowość do zmian na dobre i na lepsze.
Dla zbudowania pewności wśród klientów, że stosowane przez nas normy jakościowe i bezpieczeństwo informacji są spełnione w każdej minucie naszej pracy, wdrożyliśmy standardy ISO 9001 oraz ISO 27001.
Zespół BDB Consulting
Poznaj nas
prawnik, ekonomista, doktorant z zakresu teorii i filozofii prawa w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, absolwent Uniwersytetu Łódzkiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Certyfikowany księgowy MF. Autor blisko 200 opracowań dla przedsiębiorców (m.in. biznes-planów, planów restrukturyzacyjnych, studiów wykonalności). Ceniony szkoleniowiec z zakresu przedsiębiorczości, w tym prawa podatkowego, prawnych i ekonomicznych aspektów podejmowania działalności gospodarczej, w tym szkoleń i doradztwa w ramach Systemu Doradztwa i Szkoleń Łódzkiego Centrum Przedsiębiorczości. Autor nowoczesnych kursów księgowości finansowanych z środków UE i autor szeregu informatorów dla przedsiębiorców dostępnych w instytucjach publicznych. Wieloletni członek kolegium ekspertów Prezydenta Miasta Łodzi w zakresie przedsiębiorczości i oceny biznes planów. Łączy szeroką wiedzę prawną z ekonomicznymi uwarunkowaniami prowadzonej działalności gospodarczej. Entuzjasta automatyzacji i robotyzacji procesów biznesowych. Tworzy konstrukcje prawne w celu optymalizowania ekonomicznych założeń prowadzonej działalności. W codziennej pracy najbardziej ceni skuteczność.
absolwentka filologii angielskiej, samodzielna księgowa, asystentka działu kadrowo-płacowego. Od blisko 10 lat koordynuje przepływ informacji oraz sprawnie organizuje obieg dokumentacji tworząc archiwa i repozytoria elektroniczne. Zapewnia klientom stałe wsparcie organizacyjne i szybką pomoc w sprawach bieżących. Wykonuje specjalistyczne tłumaczenia na potrzeby klientów zagranicznych. Koordynuje przepływ informacji w sprawach związanych z realizacją usług długoterminowych.
KDział kadrowo-płacowy I KSIĘGOWOŚĆ
prawnik, wieloletni pracownik i dyrektor działów kadrowo-płacowych, szkoleniowiec z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, w tym w ramach Systemu Doradztwa i Szkoleń Łódzkiego Systemu Przedsiębiorczości. Od początku działalności spółki zajmuje się problematyką zatrudniania pracowników i kalkulacji wynagrodzeń, w tym wynagrodzeń dla grup zawodowych o szczególnych regulacjach w tym zakresie, jak oświata, służby mundurowe, a także zakłady produkcji rolnej i rolno-spożywczej.
absolwent zarządzania o specjalizacji zarządzania zasobami ludzkimi. Wieloletni szef działów kadrowo-płacowych w korporacjach o zasięgu międzynarodowym oraz w agencjach pracy tymczasowej o zasięgu ogólnopolskim. Ceniony wdrożeniowiec systemów IT w działach kadrowo-płacowych o złożonej strukturze zatrudnienia. Obok bieżącej pracy z klientami spółki w sprawach zatrudniania pracowników, prowadzi audyty kadrowe i płacowe oraz szkolenia w zatrudnianiu pracowników.
absolwent Wyższej Szkoły Administracji Publicznej, wieloletni pracownik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz działów kadrowo – płacowych. Specjalizuje się zagadnieniach związanych z czasem pracy pracowników w branżach o szczególnych obowiązkach w tym zakresie np. w transporcie; weryfikuje proces naliczenia wynagrodzeń. Naszych klientów wspiera w organizacji czasu pracy pracowników i optymalizacji kosztów zatrudnienia.
doktor nauk ekonomicznych, autorka licznych publikacji naukowych z zakresu rachunkowości, podatków i finansów. Swoje doświadczenie zdobywała w korporacyjnych działach księgowości spółek z kapitałem zagranicznym. W codziennej pracy łączy dorobek naukowy z rozległą wiedzą praktyczną. Szczególnym obszarem zainteresowań darzy wykorzystywanie narzędzi księgowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem, bazując na zintegrowanych systemach informatycznych. Naszych klientów wspiera w weryfikacji poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych, audytach i przeglądach podatkowych oraz wdrożeniach systemów ERP.
ekonomistka, absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w zakresie zarządzania i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie finansów i rachunkowości. Certyfikowana księgowa MF. Wieloletni pracownik działów księgowości korporacyjnej w międzynarodowych grupach kapitałowych. Wysoki poziom merytoryczny i znajomość procedur raportowania finansowego zawdzięcza pracy w spółce z tzw. wielkiej piątki. Posiada znajomość obsługi szeregu systemów klasy ERP zarówno na etapie działań bieżących jak i na wieloetapowych etapach wdrożeniowych. Odpowiada za ewidencję księgową i raportowanie wg. standardów grupowych dla klientów międzynarodowych.
ekonomistka, absolwentka Wydziału Zarządzania UŁ w zakresie rachunkowości i zarządzania finansami, certyfikowana księgowa MF . Swoje doświadczenie w pracy księgowej zdobywała w zewnętrznych centrach księgowych oraz firmach doradztwa podatkowego, a także własnej działalności gospodarczej. Pracuje w rozmaitych środowiskach informatycznych klasy ERP, zarówno ogólnych, jak i dedykowanych dla jednostek danej branży. Naszych klientów wspiera zarówno w stałej obsłudze księgowej spółek jak i w interwencyjnych działaniach polegających na korygowaniu zastanych wadliwości ksiąg rachunkowych.
Skontaktuj się z nami
Będzie nam bardzo miło Cię poznać
Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego
Skontaktuj się z nami
Będzie nam bardzo miło Cię poznać